There'll be a light in the hall and a key under the mat if you ever come back




Superfina Cupcakes blev det, provade brors födelsedagspresent, en Muffins/Cupcake-maker: Färdiga muffins på 8-12 minuter. Det ni!

Fick finbesök av Sandra i fredags för hela helgen!
Vi gjorde Ikea och A6 i lördags och jag fick med mig superfina glas därifrån! FANCY!!
Sen en hel del seriöst filmtittande och umgänge!
Släppte in flyttlassarna i Linnéas kompani, hon hade en del saker stående i mitt förråd..
Sen även besök av Matilda nu på eftermiddagen! AWESOME!

Nu har jag laddat upp med superenergi för nästa långsamma praktikvecka!
Snart dags för sängen, men först en av mina pendlarlåtar:

Train - Drive By

Kommentarer
Postat av: Amina

Ha men fyfan...ge mig cupcakesen!!

2012-03-11 @ 17:03:48

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0