As a vise man once wrote, never give all the heart.

Inspirationen för bloggen är lite bortblåst för tillfället.. Jag fastnar i annat hela dagarna och det är inte plugg må jag säga.. nej det är ännu en musikalserie, skräll tänker ni nu, men den är helt underbar!! SMASH!:



Tänkte låta den senaste dagarna beskrivas i bilder:

Matildas födelsedagspresent från bakjouren: apodosrulle med choklad, vid behovsburk samt medicinlista.


Grillning hos Matilda


Grillning hos Matilda


Fin solnedgång på cykelvägen hem


Vårväder hemma i Skövde i helgen


Avsnjöt uteplatsens närvaro


Såg sötaste bilen på Kvantums parkering med ögonfransar!


Pappas amatörfilmning av Showtime. En till mig och en till Tilda.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0