I set fire to the rain!!

When I felt something died 'cause I knew that that was the last time, the last time..

Om människor tror de kan behandla mig som de vill.. sen efter en tid komma tillbaka och tro att allt ska vara som tidigare så borde de tänka om, både en och två gånger! Tänker fan inte vara snäll och låsas som inget..

Så nu är miniutbrottet avklarat!!

Lagom hemma plugg idag med webbföreläsningar, sticka ner till stan och klippas (!?), lite mer webbföreläsning och sen iväg för kvällsmat med Tilda- Max vid vårat smultronställe vid Munksjön! MYS!!
Inom snar framtid kommer ett litet kollage komma upp.. med vad får ni suga lite på tills dess :)

Härmed skänker jag en bild på min nya frisyr:

Kommentarer
Postat av: sandraa

Vad lycklig du ser ut över din nya frill;P

2012-05-17 @ 22:51:02

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0