My love is your love

Fick en härlig pirr-känsla i magen idag! Fick ett samtal från sommarjobbet om en intro/utbildning på måndag och det blir mer och mer verkligt! Känns helknäppt! Schemat kom förra veckan och det är helt okej!! Finns utrymme för både utlandsresa med Sandra och till gbg, Skövde och även Vadstena :)

Kursen, vetenskaplig metod, fortsättning är som nämnt vetenskaplig och det innebär en väldig massa invecklade termer och analyser av artiklar och blaha blaha.. allting som jag sätter längst ner på min önskelista.. men det känns ändå som om vi kommit igång med uppgifterna och nästan hälften av dem kan bockas av! Sen innehåller den även en tenta som är en helt annan grej...
Det känns ändå som om att jag kan hantera den, nu när vi börjat i tid med alla uppgifterna!! Gäller bara att rada upp dem så jag verkligen vet vad som ska göras. 


Jag känner mig mycket smartare med Viktorias glasögon på näsan!


Vetenskapliga kurser och framförallt artiklar känns som detta... en evighet.. eller som vi säger: Doubble infinity..

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0