I'd like to think I can cheat it all..

..to make up for the times I've been cheated on
And it's nice to know when I was left for dead
I was found and now I don't roam these streets
I am not the ghost you want of me
 

Yes!
Nu är jag igång!
Efter att ha vilat från friskis-träning i typ ett år är jag nu på't igen!
Börjar starkt med ett 70 minuters spinningpass med Charlotte och Rebecca! Woah!
Kände att jag levde där.. iaf de två sista låtarna var mina ben smått geléaktiga.. Känner att jag kommer sova så fruktansvärt gott inatt!
Det hoppas jag verkligen på!
Måste ta tag i mina sovvanor, har så svårt att sova på kvällen coh sen när jag vaknar får jag betala priset med att försova mig osv.. Hoppas lite aktivitet i form av träning kan ändra på detta!
 
Uppsatsen... Puh.. uppsatsen! Den jäveln!
Vi har kört fast rätt rejält på resultatdiskussionen nu och vi envisades med att försöka komma någon vart i en veckas tid nu, tills vi igår insåg at vi behöver hjälp!
Idag satt vi istället med metoddiskussionen och den är så gott som klar! På en dag?! Say Whaaat?
Tur vi ska träffa handledaren på fredag så vi förhoppningsvis får det att släppa så vi kommer vidare!
För övrigt har Viktoria varit hemma idag och har istället suttit och pluggat med hennes troll idag:
 
Kört fast? Eeeh.. Jomenvisst! Skulle hellre vilja skriva ett arbete i ett halvår om Hubert!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0