Julstämning i allt kaos

Nu är veckan här! Den intensiva en-vecka-före-showen-veckan där varje kväll spenderas på Högskolan för Lärande och Kommunikation där repetitionerna går i ett.
I onsdags hade vi vårt fjärde handledningstillfälle med de andra grupperna, och de nämnde vår uppsats för exemplar-uppsatsen, något att få ideér från och är ett av de bästa.. DET var surrealistiskt att få höra. 
Nu har vi bara lite småfix att greja med..sen kan vi förklara oss färdiga!?
 
Mitt i kaoset förra veckan bestämde sig min kära dator Doris att lägga av för gott.. jag försökte rädda de största delarna jag ville ha kvar som minnen.. i fredags eftermiddag beställde jag en från Komplett.se och redan i måndags eftermiddag hämtade jag ut min nya bäbis som jag har döpt till Kurt. Och nej inte svenska gubbnamnet Kurt, utan mer amerikanskt som "Kört".
Så nu har jag börjat lära känna Kurt med det nya Windows 8. 
 
Har missat att det snart är december och advent, så förutom jullåtarna i showtime har jag nu i dagarna börjat lyssna på min underbara julspellista på spotify, specialsydd för mig! 
Jag gillar inte de nyare och moderna verisionerna av alla julklassikerna, utan det ska vara Nat King Cole, Frank Sinatra, Dean Martin och de andra goa gänget. Men när jag och Matilda bakade lussekatter i tisdags hittade jag faktiskt en fin verision av en gammal klassiker:
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0