Just because it burns doesn't mean you're gonna die

Livet fortsätter i sin vanliga takt.
Massa tankar och frågor inför framtiden har stått i centrum i mitt huvud idag när sommaren väntar en ny verklighet för mig och mina vänners del.
Samtidigt sitter vi och skriver uppsats, övar med Showtime och försöker hänga med.
 
Varje gång jag åker tillbaka till Jönköping efter en helg i Skövde brukar det kännas som om jag pausar mitt liv där och fortsätter nästa gång jag kommer tillbaka.
Denna gången var det inte så.
Jag kände den där tydliga gränsen mellan att acceptera och inte acceptera klivas över i mitt sinne och mina känslor svallade fruktansvärt mycket i söndags kväll.
Kände mig så fruktansvärt ensam och att ha någon att krama om var min högsta önskan just då. Men det enda jag hade att krama var min kudde tyvärr..
Måndagen var jag ledig från uppsats då min kamrat var ute på äventyr så jag tog mig en ordentlig sovmorgon där jag inte klev upp ur sängen förän efter tolv.
Showtimeträningen blev riktigt grym när vi som skulle sjunga i sista låten övade och jag ryser än så jävla bra är det! Vi spelade in oss och jag lyssnade två timmar i sträck när jag kom hem.. FRUKTANSVÄRT VAD BRA DET KOMMER BLI!
 
Idag var det trögstartat i hjärnan men uppsatsen skrider sakta frammåt och vi för tillfället tycker vi själva att vi är de bästa någonsin på att skriva uppsats. Men snart kommer vi väl antagligen tycka annat.
Fick en runda på stan med Linnea och lurade till mig sälskap för sushiätning. Mums!
 
 
 P!nk's nya album "the Truth About Love" är ett MÅSTE för er som inte lyssnat på det! 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0