Granskar så ögona blör!

Blää, jag visste att jag inte skulle starta upp datorn igen.. den har fått vila efter att ha sällskapat mig och Vicky i skolan idag eftersom alla grupprum var uppbokade när vi skulle sitta med projektplan nr 2!
Sen när jag kom hem efter en heldag i skolan så tänker jag: Nej men varför inte sätta sig och läsa de dära fina artiklarna vi har till grupparbetet/redovisningen i Smärtprofilkursen?
Idiot.
Som om jag inte läst artiklar nog idag så försökte jag allt med både en och två stycken om "smärtetik"... nej där tog det stop i min hjärna!
Det i kombo med att mina kära grannar älskar att röka extra mycket idag precis utanför mitt fönster så gav jag upp..
Sen dess har hjärnan varit avstängd och TV:n gått i godan ro..
Tills jag för en liten stund sedan fick för mig att starta upp datorn för att typ bara kolla mailen.. fast inte fan har jag fått något mail idag...
Nej jag ska nog slänga igång en film för ikväll orkar jag inte läsa mycket till bok at all (et. al.)!
Imorgon blir det en dag med föreläsning om smärtanalys och smärtskattning :)
 

Först IASP som källa och därefter Wikipedia??
 
Cool tjej ska sova nu... godnatt!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0