I wanna hold your hand.

Har precis knådat lite på Ida och precis som förra gången är det som om jag använt fläderstaven och slängt någon trollformel på henne, för hon blir precis som gelé!
Inte bara att hon blir avslappnad(läs: geléklump) så blir även jag avslappnad när hela rummet är nersläckt, ljus tända, lugn musik på.. ja en avslappnande stämning smittar av sig helt enkelt.
 
Idag har jag suttit i skolan med mina kära smärtprofil-kompanjoner Amalia och Evelina och sammanfattat allt vi hittat om Smärta och dess etik, det ämnet som blev över för oss som hade full sho med att leta någon att skriva med att vi inte han välja ämne, till föreläsningen vi ska hålla inför hela klassen.. lite skrämmande..
Men nu har vi i princip en träff till om ämnet och det är om tre veckor.. så det känns i princip avbetat. Skönt.
Sen hade vi igår första träffen med handledaren och de andra i grupphandledningen. Det känns väldigt bra! Spännande andra grupper och härlig handledare som nästan är lite mammig.. "jag har hämtat och skrivit ut det till er, det kanske var användbart tänkte jag.." och "jag åker bort till kina i tre veckor i oktober, men är det något så kan ni skicka mail eller så kan vi ju skypea!" jaa helt enkelt så känns det hur rätt som hellst!
 
Imorgon är det smärtprofil-dag och även Smärtlaboration!!
Vi ska utsätta oss för olika sorters smärta för att få en liten uppfattning om hur det känns..
SO FREAKIN PUMPED ABOUT IT!!
 
Har varit lite frånvarande här i veckan men det är bara för att jag i min bipoläritet har varit lite nerkörd.. bättre att inte säga något, så har jag ingenting sagt.
 
Har även hunnit ta en dag off i veckan då jag inte öppnat en enda bok eller läst en enda mening på engelska i vetenskapliga artiklar! Den dagen spenderade jag med att återupptäcka sjukhusserien "House".
Helt underbart med hans cyniska karaktär som egentligen är för skadad för att våga visa känslor på ett humant sätt och hånar alla istället.. komiken är ett faktum!
 
Nu ett par bilder som visar lite av veckan:
 

Vi pluggade så intensivt i fredags så Viktoria tappade benet och fick fort ersätta med protes, Viktoria var nöjd med det snabba agerandet!
 
Förmiddags-utsikt över Munksjön från Hälsos terass, strax innan brandlarmet gick igång och vi fick gå ner alla 11 våningar :)
 
I måndags var det även dags för första prova-på gången för Showtime, Styrelsemedlemmen Viktoria annonserar!
 
Såhär såg min kväll ut igår: Lösgodis och engelska artiklar! Tjoho!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0