Some nights, I wish that my lips could build a castle

Some nights, I wish they'd just fall off.
 
Första veckan avklarad och bipoläriteten är ett faktum!
Går från eufori av att äntligen hittat ett syfte till arbetet, skriver och skriver tills fingrarna blöder, är lycklig och nöjd..
Tills det där mailet med svaret att syftet inte kan kopplas till profilområdet!! Depression..
Depression, ångest och stress!!
Ordbajsar och kommer sen fram till en lösning! EUFORI igen!!
Ja så kommer det troligen vara de kommande månaderna!
 
I helgen dissade jag Skövdes-happening helg: Matfestivalen
Istället gick jag på bio med Maya: Magic Mike! HELT KLART SE-VÄRD!! AB-solutly ;)
Simmade en kilometer i lördags och inhandlade lite småsaker till min "massageverksamhet" på Ikea i går..
Däremellan har jag hunnit med att gå fram och tillbaka i min bipoläritet i samband med pluggeriet!
 
Ikväll väntas Matilda som nästa person till knådning!
Jag måste bara visa vilka sovenirer jag fick av Matilda efter hennes New York- resa:
 
Lucky Charms... Internskämt från Glee..
 
Supersöta örhängen!! Så nu går jag rund med little Bowties i öronen, eller hjärtan. Beroende på humör ;)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0