Åter otålig tjej!

Väggarna är nu nästintill lika kala och tråkiga som när jag flyttade in, bara dubbla alla hål.
Jag vet inte varför jag började just med att ta ner allt från väggarna? När det ändå är 11 dagar kvar till nycklarna kan hämtas ut och jag blir officiellt Huskvarnabo! 
Vart ska man börja när man är så otålig!? 
Så jag började att plocka ur mina skåp över sängen härom dagen och försökte sakta men säkert klura ut hur flyttkartongerna ska sättas ihop.
Inte för att jag är otecknisk av mig, jag kan klura ut det mesta, utan för att jag är något uppspelt att det är första gången jag sätter ihop flyttkartonger, att jag har ett liv att plocka ner i kartonger, att jag ska flytta till min andra egna lägenhet! 
Och nu är även väggarna konstigt tomma, och kommer fortsätta vara det resten av mina 11 dagar i min första lägenhet. 
Idag har mina föräldrar varit här och vi kikade på Ikea, dels för att de ville få lite idéer till köket som de precis börjat renovera och jag som bara vill provsitta alla dyra soffor jag vet att jag aldrig kommer kunna köpa, och hittade ett fint köksbord! samt även några andra saker som kommer passa i lägenheten :)
SNÄLLA TIDEN, SKYNDA PÅ! 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0