KAOZAR!

Ja i både i mitt huvud och i mitt hem kaozar jag för tillfället!
Jag har småplockat lite här och lite där i veckan som gått, har inte hunnit så mycket för har jobbat en del och så får man inte glömma av att plugga lite också
Pluggade lite på Matilda i söndags, hon fick en behandling med taktil beröring på rygg, händer och fötter. Denna form av plugg är det inga problem att plugga järnet på ju :)
 
Men det ekar mer och mer här i min lilla lya och det blir mer och mer klart för mig att jag inte kommer spendera så många fler nätter i min lägenhet. Fick klart att jag ska få nycklarna och tillgång till lägenheten imorgon kväll och själva flyttandet börjar på fredag då lite möbler och släpkärra kommer från skövde för att flytta alla stora saker, och sen på lördag tar vi allt annat med bilen. 
Fastligt vad saker man hittar i gömmorna när man ska packa.. Jag har ju fan bara 25 kvm och ändå har jag lyckats samla på mig en hel del skit. 
Hittade även mina unerbara örhängen jag trodde jag tappat för gott som jag köpte i Berlin i somras, men de låg i min badväska.. HEJ LILLA VÄNNER, VAD JAG SAKNAT ER! 
De två kommande dagarna kommer jag spendera i skolan eller annan stans så det är inte mycket kvar nu! 
Igår när jag tänkte att jag skulle börja packa på RIKTIGT, satte jag mit på golvet bredvid skåpet med alla burkar osv och bara rev ut det.. hög, underbar musik i högtalarna(måste köpa nya btw, ny lägenhet=nytt ljud!) sjunger högljutt med och det är bara ett under att jag hör när telefonen ringer..
Linnéa: "Hej vad gör du?"
Jag: "Jag kaozar"
Linnéa: "jaha.."
 
Självklart har jag gjort en spellista på spotify: Flytt!
Så här kan ni höra vilka låtar jag rockar loss till samtidigt som jag packar, bland annat är det denna nyfunna favoritlåten: 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0