I ain't feeling the pressure..

Sköt med ytterligare en sovmorgon idag, tror min kropp är så shockad över detta faktum att den tyckte att det passade med lite huvudverk såhär på förmiddagen :)
Inget som inte lite kaffe kan bota tänkte jag. Nu blir det en stor kopp kaffe tänkte jag, slängde i allt i kaffebryggaren.. när jag ska hälla upp blev det likförbannat en liten omgång som hamnade i koppen, men fan så mörkt det var.. Det visar sig att tre mått kaffe och vatten för två resulterar i väldigt starkt kaffe. just sayin..
 
Nu ska jag försöka läsa lite uppsatser så jag får min lilla lapp påskriven på fredag på examinationsseminariena! Fredag är dagen som gäller alltså, då vi går upp med vår uppsats och ska försvara den från allt ont i världen...? eller bara för responsen vi kan tänkas få :P
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0