Life as we know it!

Ja jag vet egentligen inte om jag vågar skriva detta men jag känner ändå att jag är så pass säker på att det kommer fungera så jag chansar och kör ändå! 
 
Jag var ju på visning på en lägenhet i måndags. 
Sjujäklar vilken lägenhet!
En två-vånings lägenhet med balkong på 80 kvm i huskvarna!
Första reaktionen: jag kommer drunkna här!
Den känns enorm jämfört med mina knappa 25 kvm! 
 
Fick en jättebra känsla i magen när jag var där och tittade med Linnea!
Så nu gäller det bara för hyresvärden att godkänna mig!!
 
Och jobbet är kirrat för sommaren! Grymt vad de är desperata efter folk! Jag har inte fattat det innan men det är verkligen brist på folk! Jag har fått sms både från Ryhov och Värnamo där de gör reklam för att jobba i sommar.. Ett sms!? Hur fick de tag i mitt nummer liksom?
Men jag är redan bunden fram till augusti, papprerna är inte påskrivna än men det kommer de bli vill jag lova! 
De vill att jag börjar redan i februari att gå bredvid! 
 
Allting jag oroat mig för under hösten, "vart ska jag bo och vart ska jag jobba?" har nu löst sig på typ en månad! GALET! 
Nu är det bara att se till så jag klarar den sista terminen!! 
SEN JÄVLAR SKA JAG ROCKA LIVET!
 
WOOOP WOOOOP!!!!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0