När du står på toppen och tittar ner och det är ljust vart än du ser, när du har vunnit, Kom ihåg mig då!

Ja det är ju bra lustigt. Inte för att jag bryr mig om hur många läsare jag har, men varför är det så att när jag inte skriver alls eller väldigt sällan så har jag fler läsare än när jag skriver ofta? Jag fann ingen logik alls i det.
Men som sagt så är det inte tusentals läsare jag är ute efter
 
Fredagens opponeringsdag var en nervpers, men såhär i efterhand gick det ändå som smort!
Jag var enna nervös inför att opponera på Linnea och Charlotte.. eller inte för att det var dom vi skulle opponera på, utan själva opponentskapet.. Fummel med papper och jag tappade bort mig i anteckningar.. men ett C fick vi likt förbaskat :) Jag och Vickan är ju ett bra tema ju! Hon väger upp mig när jag hänger upp mig!
När vi skulle försvara våran uppsats, det sista på fredag eftermiddag var det två stackare som satt och lyssnade på den malande och endast hackande skara studenter som opponerade på oss. 
Det enda positiva de kunde klämma ur sig var "ja, på denna delen har vi ingenting att kommentera..." Har ni hört talas om konstruktiv kritik? Sen att de drog över på tiden med en halvtimme var ju bara grädden på moset..
Sen att även vår handledare har missat massa saker både på våran och på den andra gruppen i handleningsgruppen är ju även det ett huvudämne i sig. 
Men examinatorn var på våran sida och det kändes väldigt skönt! 
Uppsatsen är GODKÄND!!
 
Sen på eftermiddagen kom Mamma och Pappa hit för att dela en fredagspizza och en film med mig! Så underbart att ha en myskväll med dem! 
 
Nu är det bara en vecka till på praktiken som ska avverkas och hoppas fanemej att målen är uppnådda nu.. jag gillar inte att hugga på folk.. men min handledare kan kännas lite torr ibland och rätt omöjlig att småprata med.. det blir lite spännt.. och henne ska jag sitta och äta lunch med i matsalen imorgon..? 
Bit ihop Annika!
Och nu ikväll skickade jag även in den "offentliga" jobbansökan, men jag vet ju redan att jag har jobbet kirrat!! WOHOOOO!
 
Längtar till imorgon eftermiddag också! Ska nämligen iväg och kolla på vad jag kan tro är min drömlägenhet! 
Mer info om det kommer, det vill jag lova!
Sen ska även Bakjouren förenas igen! Matilda och Maria har haft sin praktik i Eksjö! Och nu ska de tillbaka för opponering i veckan! 
Ska bli så härligt att få återse dem allihopa! 
 
Såe jag känner ändå att saker och ting flyter på rätt bra!
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0