Now I'm causing a scene thinking you need a reason to smile

 
Ännu en bra dag på praktiken!! Det är galet hur vissa personer kan ha sån indirekt negativ påverkan på en, och så fort den personen är borta så försvinner allt det negativa och den tråkiga inställningen.. Poff!
Har idag gått med en solstråle till tjej på avdelningen och det har verkligen smittat av sig på mig! 
Så sjukt glad över att jag får gå med henne imorgon också nu när min handledare har ledigt..
 
Har för övrigt haft en liten nedvarvningskväll här ikväll.. Redan påvägen hem från praktiken kände jag att ögonlocken var tunga, och då var klockan runt kvart i fyra bara.. halvsov till en serie i två timmar, och sen när jag tänkte få lite fart på hjärnan och skriva ännu en sammanfattning till fredagens seminarium så känner jag bara hur det spänner i hela käken och nacken..Detta tänkte jag inte acceptera, så jag letade upp ett harmoniskt album på spotify, drog fram yogamattan och tände lite ljus..
Så fruktansvärt skönt!! 
Det borde göras oftare! 
 
Nu efter att ha skrivit en bit på sista sammanfattningen inför fredag så tänkte jag faktiskt gå och lägga mig för det är en dag på praktiken imorgon med!
Ja, jag bor där, och tänkte att snart ska jag även adressändra så jag får posten dit med så slipper jag åka hit och kolla den.. inte för att jag får så mycket post, men ändå för sakens skull!
 
Bjude er på den senaste tidens narkotika för mig.. Och ja, jag är Fun.-beroende!
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0