Otålig tjej!

Satt och tittade på Outisders på Kanal 5 där det idag handlar om tvångstankar och tvångshandlingar... 
Jag tror jag får magsår bara av att titta på det! Visserligen kan jag ha lite konstiga vanor för mig men tack och lov att jag inte har tagit det så långt! Jag var tvungen att stänga av!
 
I övrigt har jag haft en sjukligt bra dag med humöret på topp! 
Hela slutliga uppsatsen är inlämnad, skrivit ut lite småsaker till nästa kurser och även lämnat in bedömningar från praktiken. Fick även en toppennyhet att jag i sommar kommer jobba tillsammans med Maria! :D
Sen blev man inbjuden till en fest i huset av en random granne som jag hälsat på typ en gång när jag inte ville vara med och festa för att jag hade praktik nästa dag.. Blev så chockad i skolan idag när han haffade mig i korridoren och sa "Hej Grannen!".. Det enda jag tänkte "vem fan är du? bor vi i samma hus?" 
 
Men just nu idag och ikväll har jag inte pluggat något alls. Sjukt skönt! Och sen kan det vara så att jag är sjukt pirrig och nervös och fruktansvärt OTÅLIG! 
På onsdag ska jag träffa min eventuella blivande hyresvärd i min eventuella nya lägenhet! ÅHH!
GE MIG ONSDAG!!
Kan inte koncentrera mig!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0