We found a way to live the dream until we die!

Söndag hela veckan har det varit i min hjärna.
Nu när praktiken avslutades förra söndagen efter väldigt intensiva två sista veckor och avslutad C-uppsats kände jag mig nästintill utpumpad och visste inte riktigt hur jag går till väga när jag ska plugga en vanlig kurs igen?!
 
Så jag anser mig själv ha tagit den passerade veckan som en vilovecka efter hela höstens förvirring, bipoläritet, glädjerus, ångest, praktik osv... 
Imorgon tar jag tag i livet igen det har jag lovat mig själv :) 
Veckan har varit skön med introduktion på en distanskurs på kvartsfart samt intro på taktil beröring på halvfart, kontraktskrivande av ny lägenhet, inlämnandet av slutgiltliga uppsatsen, showtime-uppstart och emellan där umgåtts med massa underbara vänner ♥
Jag kände i fredags redan att jag fick en sån "jag har så underbara människor i mitt liv att jag inte kan hantera det"- känsla. Och sen fortsatte ju helgen i samma anda..
Jag och Linnea har även fixat våran egna spellista med låtarna som helt enkelt är bäst och vi älskar: Leftover wine/No judging
 
A great hair-day!
 
En del av vardagsrummet i min blivande lägenhet! ♥
 
Jag och Linnea bakade kakor till Showtime i onsdags.. det såg ut som skit men smakade himmel!
 
Ikväll har jag och Ida övat lite taktil beröring på varandra och fick även en kopp the och samtalsterapi på samma gång! 
 
"They say you're a freak when we're having fun
Say you must be high when we're spreading love
But we're just living life and we never stop
We got the world..."

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0