Ankiborg

Fem dagar i den nya lyan är snart avklarade! Jag sover så grymt bra här att jag vaknar tidigt varje morgon! Känns jättekonstigt! Kanske beror det på att jag inte har persienner i sovrummet :P
Ankiborg har det officiellt blivit döpt till som incheckningsställe på facebook, jag blir ju kallad för Ankiboy annars så det är väl passande. Ikväll blev jag inringd till jobbet, det var krisigt! Fullt på avdelningen, 24 patienter, tre extra inringda för det var massa sjuka.. Undra varför?
Anyhow, jag tänkte visa er lite hur min lägenhet ser ut at the moment:
The Kitchen:

Mitt underbara köksbord från Ikea, I Love it!
 
Le Bedrooom:

 
Badrummet:

Badrummet är egentligen den tråkigaste delen av lägenheten, men ett duschdraperi med hela texten till "Singing in the Rain" muntrar verkligen upp!
 
Hallen:
 
Vardagsrummet:

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0