Take the photographs and still frames in your mind, hang it on a shelf in good health and good time

Tre veckor... mindre än tre veckor kvar till examen! Det är så svårt att se det.. jag är mitt i praktiken, eller inte mitt i, jag har ingen koll på hur många veckor jag varit där och har kvar typ.., skriver uppgifter, pluggar till tentor, förbereder inför jobb i sommar.. ja jag börjar inse att jag ska sluta plugga, börja jobba, inte träffa underbara vänner i skolan osv, inte vara med i showtime, vänner flyttar.. urk.. jag kommer lipa så mycket på examen! 
Jag har haft så fruktansvärt bra tid på högskolan, kanske inte själva plugget, utan vännerna jag fått här! Det är faktiskt helt galet att det kan finnas så underbara människor i välden som är ämnade att vara mina vänner! Detta inkluderar ju självklart även mina gamla vänner!!!!!!! 
Men det känns så skönt att gå i skolan utan att känna den där barnsligheten som kan finnas både på grundskolan och gymnasiet, att man ska spela något slags spel, det finns inte här, eller inte bland mina vänner i alla fall! 
De får mig att må så grymt bra, både bra och dåliga dagar! Jag bara håller alla fingrar jag har för att vi ska kunna fortsättas att träffas efter examen! 
 
I fredags kom Matilda från praktiken i värnamo till jönköping för att börja packa ihop sin lägenhet.. vi hade en sån mysig kväll tillsammans som slutade i solnedgången på en filt på oset, som tydligen huskvarnas strand mot vättern heter. Pratade massa minnen, om framtiden och kollade även på säsongsavslutningen av Grey's Anatomy! 
 


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0