These words are all we have

Igår var den officiella avslutningen av Showtime denna terminen och för mig som tar examen och inte vet vad som väntar mig till hösten, den sista! 
Jag har fasat för detta i veckor.. 
Jag kände att jag behöver göra något för Anna som har startat alltihopa och vi som faktiskt är några av de få som varit med från start! Först tänkte jag och Linnéa sjunga en liten trudelutt för henne (Good riddance med Green Day) men sen blev det dumt med reptider och vi fick inte till det riktigt.. men då fick vi idén om att göra typ ett kollage med bilder och texter.. men sen tänkte vi att fan det kanske är andra i showtime som vill vara med på detta, så istället för en tavla så blev det en hel bok! Jag och Linnéa satte oss igår vid tolv och började skriva ut bilder och texter som alla showtime medlemmar skrivit och skickat till oss, sedan fick vi även förstärkning av Mille och Viktoria! VI blev bara 40 minuter sena till själva träffen och det kunde inte blivt en bättre present till Anna! 
Här är en bild precis innan vi ska ge den, och även precis innan vi alla bryter ihop i storgråt!
 
Sedan skulle vi gå igenom vad som är tänkt för nästa termin och sen fick vi även titta pådet som filmades under denna terminens show! Jag har inte sett vissa scener för jag varit backstage och bytt om eller väntat på min scen så det var riktigt kul att se! Den kommer snart upp på youtube så då kan jag länka den!! 
Till sist skulle vi säga hejdå till alla.. det började med en stor kramring där man gick runt och kramade varandra i tur och ordning, när vi väl var klara hade alla kramat varandra två gånger och de som man ville krama en extra gång klängde man sig fast på en gång till! Sen bröt vi ut i någon datten-lek? Sedan bara satt vi och pratade.. 
JAG VILLE INTE GÅ!!!!
Sen fick vi med oss ett par stycken, vi blev nog 8 stycken tillsluta av med som gick och åt pizza och pratade tills de stängde kl 22. Sedan gick vi som väntade på bussar i en klunga mot Annas lägenhet för att fördriva tiden lite.. det slutade med att jag var sist som väntade på min buss vid stadsbiblioteket tillsammans med Anna och Oskar, där Anna lärde mig att dansa dansen till ronja rövardotter "Boboboboboorkaaaa boobooorka!" som sedan övergick till att dansa hambo och shottis och Oskar bara stod och skrattade: "Händer detta verkligen?!" 
 
Åh vad jag kommer sakna denna galenskapen och glädjen! 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0