Tonight

The Pentatonix
Ett gäng helt otroliga musiker! 
En acapella grupp som gör covers på kända hits, allt i acapella.
SÅ GRYMT HÄFTIGT!!
Jag tycker ni alla bör lyssna på det för... jaa.. jag har börjat tappa mina ord för att beskriva dom.. 
Helt makalösa iaf! 
Har fått en liten förkärlek för bas-killen. så kul med hans mörka röst när man hör honom prata!
 
Jag vill inte att tiden ska gå så fort! 
På söndag är det sista offiiciella showtimeträffen för terminen, och för mig den ABSOLUT sista!
De har ju trots detta gjort det möjligt för studenter som avslutat sina studier att gå kvar en termin till, men eftersom min höst för tillfället är väldigt oviss så vet jag inte alls om jag kommer ha möjlighet att vara med..
Men självklart kommer jag att träffa alla vännerna igen!! 
Just nu känns det lite motsträvigt att säga hejdå till dom.. jag kommer behöva gardera mig med vattenfast mascara och ett par paket med näsdukar eller som min pappa föreslog förut, en wettextrasa, det håller bättre i längden..
 
Nu är det 16 dagar kvar till examen och det smyger sig på mig med både uppgifter och tentor och alla event som är på gång nu.. jag hinner inte med.. kan jag inte få pausa, eller sänka farten lite så jag får njuta lite till, snälla?
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0