Will you never be my lover or my valentine?

Okej jag har haft några dagar deppression nu, allt känndes så ovärt. "Jag kommer aldrig få jobb, vill jag jobba? Men jag behöver ju jobba! Jag kan gifta mig rik! vad är kärlek? kan jag bli kär? jag bara förstör mina vänskapsrelationer genom att vara mig..." Bara exempel på tankar som flög i mitt huvud förra natten när jag bara sov 2 timmar innan ett dagpass väntade mig... tjoho.
Men det dagpasset började oväntat bra med ett samtal som peppade mig mer än jag fattade då, men nu känner jag att det får flyta lite till!
Jag har fått fem veckor schemalagda pass på natten! Och hoppas jag trivs med att jobba ständigt nätter för chansen finns att jag kan få stanna på natten! 
Bara om.. men det får jag se då.. Iaf har jag v 50-02 klar med jobb! 
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0