Livet

 
Detta citatet av John Lennon beskriver mitt liv rätt bra just nu! 
Inget i livet blir som man planerar, eller som Linnéa kallar det, en fas. 
Jag är lite ledsen över att inspirationen för att blogga har försvunnit, nästan totalt.. Jag älskar ju att blogga!
 
Anyhow.. här sitter jag i mitt vardagsrum på vinden, kollar på gamla Grey's Anatomy avsnitt och dricker lite överbliven cider samtidigt som jag lyssnar på vinden och regnet som ska kallas för stormen Simone.. Det går absolut ingen nöd på mig här inte!
 
Igår var jag på Lasses konsert i Kinnarps och jag måste bara tacka dig Lars Winnerbäck för att du skriver sådana underbara låtar och texter. Men även för att du alltid levererar nya och så underbara live-verisioner av dina låtar varje konsert! De går rakt in i hjärtat, vidare in till själen, ger den en liten snurr så hela jag svävar ett par centimetrar över marken för att sedan gå upp till hjärnan för att skaka om den och ge mig ett sådant glädjerus jag bara upplevt ett fåtal gånger i livet! Tack! 
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0