Put your arms around me

Idag har mitt lilla organgea och svarta plastkort gått varmt! 
Länge sedan jag shoppat så mycket att påsarna blivit tunga! Har fyndat en hel del idag ändå, köpte en kofta och ring på Indiska för 8 kronor! Det var nog det bästa fyndet! Haha :D
Större delen av det jag skulle köpt förblev oköpt och fick en hel del annat med mig istället, men det kommer nog inte vara bortkastat ändå :) Fick mig även en fin dag med Maya :D
Imorgon ska jag försöka få lite ordning här hemma, det skulle jag egentligen fått idag, men det enda som blev av var disken, så jag gör ett nytt försök imorgon!
 
Har ett filmtips till er där ute: Whip It
Ellen Page är ju för underbar! Synd bara att motspelaren inte är lika bra som hon i denna filmen, men det kan man bortse från :) Och som alltid bra musik i filmerna hon är med i, som denna låten av Jens Lekman: 
 
Yeah yeah, nu ska jag plocka upp i sovrummet så jag hittar sängen bland alla kläderna :P 
NIghtynight!
 
BTW, 10 dagar kvar...

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0